"jag spräcker budgeten och mödisen" tror det går lite hand i hand


vi går genom tullen. de stannar alla thai, litar de inte på sina egna? vi går rakt igenom. ser vi så bortkommna och icke förmögna att göra nåt dumt ut? jag vet inte. slänger på mig shorts och ray ban. troligtvis det enda äkta paret i thai. på tal om äkta par, tror inte det finns några såna i thai heller. värmen svämmar över mig likt vattnet i bangkok. skönt men ändå rätt oskönt. vi kommer fram till att dra till pattaya direkt. taxi och en timme senare är vi där. fixar boende för fem nätter och drar och käkar sedan. har aldrig sett en sån liten burgare, men den lät mig väl smakas. singhan fuktade min strupe på ett alldelsens utomordentligt sätt, kudos till dig min vän. gillar att man kan köpa alko i matbutikerna. blir jag mer alkoholist för det? troligvis. men skvallra inte till den svenska regeringen om de har funderingar på att ta bort systemebolaget.

dusch och fix, grabbarna kommer över till mig på fördrink, sen utgång. spelar fyra i rad med horor. de är duktiga, låter mig vinna ibland. "oj, jag såg inte den.." jo det gjorde du, men du lät mig vinna.. och det tackar jag dig för. tur för dem, är lite för dåligförlorare för mitt eget bästa och ålder. bränner 3000 baht. det märker jag först imorgon och det är huvudvärken som skvallrar först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0