passa dig gosse


skall fixa nytt pass idagarna. då mitt gamla går ut på helgerna. idag är uteslutet, jag tvättade håret igår. det är ju i princip omöjligt att bli snygg på passfoto, men man kan ju minimera riskerna att bli ful och att slippa min nytvättspuff på huvudet är en av de grejerna man kan göra.

kanske skulle utlysa en tävling här. eftersom man inte blir snygg på korten så kan man ju göra en fin frisyr iallafall. den som kommer på bästa frisyren vinner en fritös. uppsatt, utsläppt eller en schyst kringla. men låt inte mig influera er. gå ner i källaren, rök en god joint och låt ideerna flöda fritt i universum. tänk på att en lyxutrustad fritös står på spel.

nu skall jag gå och träna lite poser. ut med huvudet, lyfta hakan, suga in kinderna, kisa med ögonen och stänga munnen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0