passa sig lite igen

arlanda, in check. ditt pass gick ut i augusti. att se någon få höra de orden och inse att, fan jag kommer inte iväg idag. de var smärtsamt. sen att få se när han fick höra, ta buss nummer tio och åk till passpolisen, du får ett provisoriskt pass på en halvtimme. var underbart. att se den ultimata ångesten förvandlas till lycka och lättnad.
väl på planet till thailand blev jag lite orolig ett tag. sätet till vänster om mig var tomt. vad skall jag nu skriva om på nätet och klaga på? som tur var var den relativt stora mannen i det högra sätet väldigt sugen på att hänga över mig. han skulle promt in på mitt stolsområde och umgås. men han luktade inte och lät inte, förrens på morgonen. då lät de flesta. kan vara för att de envisas att ha samma temp i kabinen som utanför. nu skall jag göra en rekonstuktion av samtalet flybolaget hade när de kom överens om tempen i planet. "vad skall vi ha för temp? 21 sköna grader? nej varför skall vi ha 21 sköna grqder? kan vi inte ha 56 minus istället? det skulle väl vara nice? och vi skall ju inte åka med, vi skall ju bara äta gräddsåsmiddagar och röka ciggar. tillbaka till insidan av planet. jag börjar misstänka att jag får uppleva starten på en ny epidemi. host och snörvel är allt folk säger till varandra. jag försöker att inte andas, det går sådär. gubben är väldigt lik hostelsnubben som käkar sallad med fingrarna och betalar för att döda folk. men jag sov som en stock och vaknade med en också, lite pinigt att ta ner handbagaget med morgonfralla. fick ta ner nicos också, antar att hans junk är värre. fördommar?
arlanda, in check. ditt pass gick ut i augusti. att se någon få höra de orden och inse att, fan jag kommer inte iväg idag. de var smärtsamt. sen att få se när han fick höra, ta buss nummer tio och åk till passpolisen, du får ett provisoriskt pass på en halvtimme. var underbart. att se den ultimata ångesten förvandlas till lycka och lättnad.
väl på planet till thailand blev jag lite orolig ett tag. sätet till vänster om mig var tomt. vad skall jag nu skriva om på nätet och klaga på? som tur var var den relativt stora mannen i det högra sätet väldigt sugen på att hänga över mig. han skulle promt in på mitt stolsområde och umgås. men han luktade inte och lät inte, förrens på morgonen. men då lät de flesta. kan vara för att de envisas att ha samma temp i kabinen som utanför. nu skall jag göra en rekonstruktion av samtalet flybolaget hade när de kom överens om tempen i planet.
"vad skall vi ha för temp? 21 sköna grader? nej varför skall vi ha 21 sköna grqder? kan vi inte ha 56 minus istället? det skulle väl vara nice? och vi skall ju inte åka med, vi skall ju bara äta gräddsåsmiddagar och röka ciggar"
tillbaka till insidan av planet. jag börjar misstänka att jag får uppleva starten på en ny epidemi. host och snörvel är allt folk säger till varandra. jag försöker att inte andas, det går sådär. gubben jag sitter bredvid är väldigt lik hostelsnubben som käkar sallad med fingrarna och betalar för att döda folk. men jag sov som en stock och vaknade med en också, lite pinigt att ta ner handbagaget med morgonfralla. fick ta ner nicos också, antar att hans junk är värre. fördommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0