här sitter jag och det är 38 grader, i din mamma. (tänk på att jag är full när jag skriver all denna skiten..)

 



vaknar, vart är jag? sängen är blodig och det ligger en hora (nico) invid. har han mens? vet inte, men han har vart grinig de sista dagarna. slänger åt han en femhundring och ber han att dra. det som är så bra med horor, man behöver inte vänta på att de skall sminka sig innan man drar till stranden ( som ligger över vägen bara). man betalar inte för sexet, man betalar för att de skall gå.

acn ljuder. hur fan har jag ställt in den? sen ser jag att balkong dörren är öppen. den har fått jobbat i motvind kan man säga. efter min tid på gjutplan kan man sina ac:ar, men är ju inte full på jobbet så den skillen har jag bara nykter.

när jag skitit klart och skulle spola kom jag på att jag inte bajjat sen sverige.det var den rediga korven som påminde mig.

nu ligger jag vid poolen och arbetar på min laptopp. bloggen lär ha sitt. singhan smakar och levererar. kissnödig, nu lär jag gå och bada lite. hoppas ingen kommer på mig, tar några simtag för att få det att verka trovärdigt. saknar gösser ibland. men har ju leo att trösta mig när jag tröttnar på chang. nu har jag solat ett tag till, lär gå ner i poolen för att bada för badandets och svalnkandets skull denna gången.

det är väldigt mycker fula och fulla ryssar med snygga tjejer. ryska tjejer. de har inte hört uttrycker, dont bring sand too the beach..

massage. jag vet inte vad jag hade gjort henne, men det kan inte ha vart nåt snällt. kan ha vart att jag bara tog den billiga thaivarianten. och inte den dyra med olja. men satan i gatan vad ont det gjorde.

älskar massage i thailand, de som masserar snattrar inte så mycket. när jag får massage vill jag ha tyst. så man kan somna och sen vakna i någon konstig position. sen sammma grej igen och vakna i en normal position. först på mage i 30min, fick råfralla. det är en hård och oädlad fralla. typ som råsocker eller råskin. sen vända mig om med den. men vafan det är naturlig. men det kändes onaturligt när hon masserade ljumskarna men bara flyttade bort den, man är ju van med mer.

sen drog vi och käkade. singha och pannkaka, det är torsdag även i thailand.

väl hemma igen kom grabbarna över på en fördrink sen iväg på tokigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0