hur tänkte du nu?


igår skulle jag ta det lugnt. ett par öl högst. hur många gånger har man sagt det? hur många gånger har man hållt det? körde ju ett så jäkla bra gympass på dagen. tränade med hundra i bänken utan att axeln började gnissla och gnälla.

sen blev det städ gösser. ständigt dessa städgösser. kylen var full till bredden med alko. sen kom det över lite folk och det dracks och tjoades. en sjuk kväll var det. tittade i kylen nyss. det var så tomt så man skulle kunna få in svullo där. till och med den killkenny som var kvar sen mitt kalas var borta. och det var några få men stolta gösserflaskor kvar i gösserlådan. tur att de inte låg i kylen. 1,5 flaska fish var nog den största orsaken till sjukheten som vi lämnar här och nu.

man gör ju mycket sjuka grejer på fyllan. jag har bokat 12:15 passet med core imorgon och 07:15 passet yoga på tisdag. dummadumma hjärna, hur tänkte fyllefitte där?

påtal om yogan, i början av passet sa läraren att vi skulle ligga och inte tänka på nåt. vi skulle släppa alla tankar om läxor, barnhämtning och vilken mat vi skulle göra. där låg jag helt tom i bollen innan men började tänka på sakerna då när hon sa det. homer simpson tom i hjärnan brukar jag tydligen vara då, medans alla andra springer runt och tänker en massa. men det är ju ett bra sätt att träna på, det drar väl energi att tänka antar jag?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0