i kina spiser de hunde


yoga idag. dum som jag är körde jag ett gympass innan. en övning hette hunden. jag vill skicka den hunden till kina så de har nåt att slänga i grytan. annars var det bara jag och massa tjejer. en elefant bland massa smidiga katter.

sen när hon började snacka om chakran i bästa hälsoresan stil så var det svårt att hålla sig för skratt. alla andra var så allvarliga också. men jag samlade mig och tänkte på mitt chakra.

sista avslappingen. nedsläckt i rummet. det känns som jag håller på att somna in bland fiskarna om jag får använda ett maffianskt uttryck. hör ett tassande, jag ligger där som mest sårbar, det kommer en fisklukt, har jag blivit dumpad i en sjö? kan man känna lukt i en sjön? hon tar på mig, trycker på mig. jag är som i en bubbla och kan inte göra motstånd. hon pressar ned mina axlar, smeker mig över biceps, grenslar mitt ansikte. det var så nära kärlek jag kommit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0