he used my panties to make tea


när vi stannade för mat i heby så funkade inte mitt kort när jag skulle köpa en hawaii. köpte den kontant, cash is kung frädrik.

jag frågade efter vägen till bankomat. den låg vid ica. skulle ta 5 min. jag började traska och traska gjorde jag.

efter en kvart frågade jag två förvånade tanter (tror inte de ser ungdomar så ofta i heby) om vägen. dit och dit skulle jag gå.

hur fan kan jag vara så  dum att gå iväg utan gps? och hur fan kan jag gå bort mig i heby, heby!!?

hittade dit tillslut. tog ut tvåtusen i femhunkor.

sen gick jag och kissade.



då ringde pojkarna och var oroliga. hann precis dit innan bussen skulle gå.

hur det gick med hawaiin? den var bara att vika två gånger sen tugga tre så var det klart.



tömde plånboken nu. varför var jag tvungen att spräcka varje femhundring istället för att använda klart en, sen gå på nästa?

skit samma, men jag har aldrig sett så mycket tjugor som nu.

ps. jag tvättade händerna innan maten. alternativt kissade jag utan att hålla i den, som att cykla utan händer, jag kissade utan händer. eller så åt jag pizzan utan händer, bestäm ni, jag är inte den som är den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0