samsung galaxy s2


sådär då. nu törs jag visa mig offentligt med mina telefon. den gamla knapptelefonen som har vart min trotjänare har jag lagt på hyllan till förmån för en stor och lyxig touchtelefon. jag tyckte det var dumt att pröjsa mellan 300 och 400 varje månad bara i ringkostnad när jag kunde få en ny mobil för de pengarna.

med den gamla kunde jag smsa utan att titta, med en hand. med den nya måste jag vinkla den till sidan och sen sitta och dutta med ett finger för att lyckas träffa rätt. men det är bra på fyllan märkte jag. hade några påbörjade sms, men kan jag knappt smsa när jag är nykter..

när jag stolt visade upp min nya lur, sisådär två år efter alla andra var den vanligaste reaktionen. vafan, har du ingen skyddsplast på den!! och mitt vanligaste svar, nej, det är ju som att äta godis med papperet på. det är som puckona som köper dyra iphones bara för att den är snyggast, sen gömmer den i någon ful rosa gummigrej. vad är det för fel på er? typ som att gymma upp sig till sommaren och strandsäsong, men sedan gå runt i våtdräkt på stranden.

jag blev pålurad wordfeud. och det har jag inte ångrat. kul att krossa mina gjutarvänner. man förstår att de är bruksare och inte akademiker. har bara spelat tre matcher än men. fitte105, om du törs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0