spoile the dessert


friends with benefits. har ni sett den? jag har sett den. såg den själv igår. jag tittade alltså på en romantisk komedi ensam, bara för att klargöra. tänkte att det inte var första dejten material. hade nog lite rätt i det. det hade nog kanske blivit lika tryck stämning som när man såg under belägrig med mor som liten och erika eleniak kliver ur tårtan topless med sina väl upp-pumpade baywatchbröst, då var jag glad att jag hade jeans och inte mjukisar på mig.

första timmen av filmen var bra. mila kunis är ju hur snygg som helst. och rolig. men rösten, var tvungen att ta ljudpauser ibland och vila öronen. men man hade ju någonstans att vila ögonen. justin timberlake är väl skapligt överskattad? inte snygg! men han tog ju brittans oskuld så kudos till han för det.


sen spoiler alert!! helt oväntat fick de varandra på slutet. det var tur att jag inte stod upp med mat i munnen. då hade jag satt i halsen och ramlat ihop i en stor hög av "omgwhathappendfickkärleksparetvarandrapåslutetienromantiskkomedisjuktsjuktvarordet".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0