wördfjörd


kul att några vågade adda på wordfeud, men det är bara folk jag känner. om du inte känner mig så är det bara att köra, detta är bästa sättet att byta några ord med varandra. att gå från främling till bekant. vill inte skrämmas men jag är 100%ig hittentills. okej, bara en match som är klar, men det blev 379-168. är det bra? ingen aning.

dig som jag träffade på krogen, som när du är full vågar erkänna att du läser och ibland uppskattar denna skiten, adda. jag vill först bara påpeka att jag är dålig förlorare, fråga mamma. på tal om mamma, hon skulle vara grym på wordfeud. jag ska nog köpa en touchtelefon till henne när hon fyller i oktober, men då lever väl kanske inte denna flugan. då ligger den svart och stel på rygg på en fönsterkarm någonstans i sverige. om ni ser den, försök med lite hjärt-lungräddning så mor får uppleva detta. tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0