vad är det där? det är vårt hem de kommande veckorna!!


friskheten har tagit över kroppen. men jag litar inte på det. har aldrig bara blivit frisk huxflux så där förut. men det är ju en sak jag kan lära mig leva med. speciellt med tanke på att jag gjort det mesta fel under sjukdomsförloppet.

telefonen har nog nåt virus den med. får gamla sms som jag skickat, i retur med ett stort rött kryss. de har inte blivit levererade. okej, tack att du säger det en vecka i efterhand. nu har jag gått runt och vart tjejtjurig på massa folk som slutar svara mitt i en konversation. kanske dags att fimpa denna luren. törs ju knappt ta upp den bland folk.

på bussen.

- oj, vad är det där du sitter och pillar på?

- det är en mobiltelefon. de hade knappar förr!! 

- vill du ha min sittplats?

men jag har 419 sparade sms, det är blivande blogginlägg. det är som en diktafon. många har vuxit upp och blivit fina inlägg, men fler har inte fått chansen än att prova sina egna vingar. och orka sitta och gå igenom 419 sms. för det lär väl inte gå att föra över på nåt enkelt sätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0