är kläderna smutsiga får fitte lida.


kommer hem efter ett riktigt tungt nattskift, knäna värker, ryggen skriker och större delen av undersidafot är bortskavd. jag bara skoja, är ju ingen pyramidbyggare från tidigt 2000tal före kristus.

men saken är den att jag hade lagt och stoppat om mig med snuttis när jag kommer på att hängd tvätt hänger. typ som lagt kort ligger. tyvärr i detta fallet måste hänger bli viker.

det var bara till att masa sig ner i sovstringtangan och mitt nyfunna sexpack, en inte helt osexig kombo faktiskt. antecknar den för framtida fotojobb.

det var bara till att sätta igång, för tvätten viker sig ju inte själv skulle någon lillgammal kunna säga. heter det lillgammal för de aldrig kommer få bli gammelgamla för de är så jäkla dryga? men om någon uppfann tvätt som viker sig självt, då skulle jag byta ut turbon som bästa uppfinning i mänsklighetens historia.

bli lätt irriterad på mig själv att jag låtit det bli så mycket tvätt, kommer på att det är för att jag är slö, då orkar jag inte bråka mer med mig själv.

nu promenad och gym innan sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0