blanda och ge


hej bantarbloggen. idag har bantandet gått bra, iallafall tills jag blir hungrig och det är ju hela tiden när man bantar. så det kanske inte har gått så bra nu när jag tänker på det. jag tar om det. hej bantarbloggen. idag har bantandet gått bra mellan måltiderna.

det är ju viktigt med rejäl frukost, så det blev isodiet bestående av fil, musli och ägg. sen körde jag lite husmanskostdiet, köttfärssås och pasta. sen efter träningen unnade jag mig en proteindrink. efter det blev det en rejäl guacemole, alltså lchf. jag tror det är bra att blanda olika dieter samtidigt, annars blir man så hungrig och smal.



man käkar ju ändå bara tacos för guacemolen, så jag passade på att bantade bort den andra skiten. nomnomnom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0