biggest loser kan slänga sig i väggen (om du inte är för tjock och inte orkar kasta).


pågrundav bokade biljetter till värmen och således nakenheten in public startar idag en tävling i viktnedgång. motståndaren är <3:t. vinnaren får inte bara ett lättare och längre liv, utan också ett par rykande färska converse, direkt från tryckpressarna. eftersom båda är dåliga förlorare, dåliga räcker kanske inte till. ingen av oss kan förlora, så bli inte förvånade om vi kommer försvinna från jordens yta innan 13maj när tävlingen är slut. vill ni ha en ny bra dokusåpa så skall ni filma detta. jag är till vardags en rätt snäll och tolerant kille, flexibel ochsåvidare. men det är bara sålänge jag är utvilad och utfodrad. det är jag inte när jag bantar. så ett hett tips, filma detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0