vi drar till..

 
råkade boka en resa, oops. kom på sen att jag hade hela sommaren kring magen. två veckors högintensiv träning tog sin start. idag är det en vecka kvar innan vi far. jag har hålt stenhårt på dieten och att jag inte skulle ta nåt innan avfärd. givetvis fanns det tårta på jobbet igår, oops igen. sen fest efter jobbet. har kommit på bästa sättet att få en gratisfylla, säg till alla att du skall vara nykter. eller ha stora bröst. fan så alla bjöd och härjade igår. avslutade med pizza.
 
men idag är en ny dag och nya TAg, hehe. norrlandshumor, hehe. kommer börja med smörgåstårta till frukost och sen pizzalördag på jobbet, sen lördag när jag slutar.

Kommentarer
Postat av: mattebruden

Nu vet jag! Det är ju för sjutton en (ung, och mkt mkt snyggare) version av Anders Timell du ser ut som!

2012-08-19 @ 10:28:04
Postat av: fitte

Haha, det hade jag inte räknat med ;-)

2012-08-21 @ 20:49:48
URL: http://fitte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0