"strandens romeo i rosa bishorts tar sig fram som sina kusiner på zoo"

 
har 45 minuter över, då kom jag på att jag skulle diska. och det var tur det. för att diska på en fredagskväll behöver man gösser och iq. där iq representerar magnus ugglas dänga som heter just iq och är specialskriven till ingen mindre än mig.
 
med textrader som "muskelknuttar ska åka båge bära hästsvans och jobba som vakt i någon dörr" så gör uggla texten till en självuppfyllande profetia för mig. eller en karta i det som vi kallar livet. jag har faktiskt skrivit in mig på körbågeskola, bokat av klipptiden och sökt jobb i dörren på kingen (ja jag har en fet guldkedja så jag kan konkurera ut den befintliga konkurensen).

men för att slå två flugor i en smäll, få ljud och vara snäll mot grannarna så letade jag efter lurarna. men de låg icke där de skulle ligga, ungefär som folk som "ligger" på handfat. en sekunds ångest, har jag glömt dem på gymmet? nej, de låg i brallorna jag skulle tvätta imorgon. karma igen, fan så snäll jag vart.
 
saker fitte har tvättat i tvättmaskin: telefon, digitalkamera, papper och kläder.
 
"han hävdar han är vacker, smart och strong
fast han kan inte tugga bubbelgum och gå på en gång
iq kan räkna upp till hundra
iq kan a b c
iq en kille att beundra
han tror han är en sexatlet, en stålkomet"
 
tror, hehe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0