alla spyors dag


sovmorgon idag, skulle kunna sova till 13:00. jag gick upp 09:00. kan vara det slutgiltiga beviset att jag är dum i huvudet.

kollade igenom kylen. lite botenskrap kvar på filen, släng. knappt något smör kvar, men man kan ju ändå inte bara ha smör på en macka, så det vart släng på den också. mjölk, men den är väl säkert halvfull (do you see what i did there?), känner på förpackningen. nästan full. kollar datum, 11/2 gick den ut. luktar, den luktar lika illa som all mjölk luktar. hittar en skvätt flingor som får duga. mixar de båda i en skål. får vänta ett litet tag för att se om det kommer ännu ett bevis på min dumhet, eller kanske ett bevis på min genialitet.

nu på med kläderna och sedan ut för att känna doften av kärlek i luften. <3 på mina <3:an




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0