boobies


wild things scenen med en topless denise richards vilt hånglandes med neve cambell i en pool blev utnämd till bästa sexiga "vattenscenen" i nåt program.

detta tar mig tillbaka några år, till -98 om jag inte missminner mig. just då hade jag tuttar som största intresse, inte mycket har förändrats. saken är den att jag hade wild things på vhs. för er som är för unga för att läsa denna bloggen men ändå gör det för att ni är så rebeliska och skiter i vad era morsor tycker så måste jag förklara att vhsbanden fick sämre bildkvalitet ju mer man tittade och spolade tillbaka dem. andas.

just denna filmen lånade jag snäll som jag var ut till en god vän. fick tillbaka den några veckor och troligtvis massa satser senare, för han hade spolat sönder just den badscenen. jag strök han direkt från min vännerlista. har fortfarande inte förlåtit honom.



påtal om boobies. läste detta idag.



kan inte mer än hålla med, dem är bra, tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0