ett bord för åtta, tack.


här ligger jag i soffan och blir nostalgisk. jag drömmer mig tillbaka till en svunnen tid, då magrutor var på tapeten. eller på min mage snarare. då kunde jag bli liggandes i timtal, smekandes, stirrandes, helt hänförd av det glada vackra gänget om åtta. då och då klämde jag lite och sedan smekte jag erotiskt.

nu ligger jag på soffan och stirrar på magen. men det är bara för att den är ivägen för tv:en.

jag berättade för mina vänner att mamma sagt på gymmet att min thailandsmage var borta. de sa att det var ju din mamma som sa det. sånt kan man inte lita på. nehej sa jag ledset. men mamma brukar kunna vara brutalärlig. du luktar svett! skall du inte klippa dig! städa! men hon säger snälla saker ibland också, men dem kan man ju tydligen inte lita på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0