je t'aime


jag har tydligen vart dum mot nico. fast han fick låna min laddare. så vi har inte pratat på en vecka. idag åt vi romantisk lunch nästan på tu man hand och är mer kära än någonsin. jag vill inte att vi skall hasta oss in inåt direkt för jag läste om en tjej som tatuerade in sin pojkväns ansikte på armen efter en vecka tillsammans, det tog slut direkt. så jag hoppas att nico tar detta på rätt sätt.

nico, jag älskar dig och vill vara som dig. därför har jag opererat mig för att se ut som du <3



ja det är produktplacering, sagge är bra för både hår och hälsan och det är inte tillräckligt med kalorier för att du skall avstå.

canon:en (inte kanonen) skulle jag få om jag var naken. jag har fått den. här skall knäppas, gösser alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0