tävling


hej och välkommna till denna stora och väldigt spännande tävling. ni har härmed chansen att vinna fittebloggs praktfulla tredjemus. den är sånär oskuld, jag har bara petat lite på den.

vad går då tävlingen ut på kanske ni inte helt oväntat sitter och tänker. här kommer reglerna.

tävlingsregler:

1: nu skall på ett yvigt sätt smöra för fitte. vi gillar mycket smör som blondinbella skulle sagt.

2: ni skall berätta hur mycket ni gillar fitte. lämnas denna ruta blank, är ni diskade.

3: ni skall berätta vad ni skall göra med vinsten, om det skulle visa sig att fru fortuna stigit upp på rätt sida imorse och är så ödmjuk och barmhärtig att låta er vinna.

4: ni skall skriva hur många ni har haft sex med. bara siffra/siffror. inga bortförklaringar. bara vaginal penetration/bli penetrerad vaginal räknas. inte röven, så du rövert kanske har noll? men det är fortfarande en siffra och du behöver inte skämmas. men tänk på tjejen, det kan göra ont. fråga din mamma, hon vet.




här har ni den utomordenkligt fina vinsten, osten följer ej med. men är det fina moteveringar så kanske jag slänger med den i paketet.

så ja, schas och in i kommentatorsfältet och förtjäna er en mus nu!




Kommentarer
Postat av: Fräädrik jr

1.Tänk på barn i norge.. vi sparar smör då

2.varje gång jag tänker på fitte då blir jag svart( så het blir jag liksom)

3. Jag skall rama in musen och tänka på fitte

4.0... har bara varit med dig och du sa att det räknas inte

2012-02-06 @ 01:18:04
Postat av: Malin

haha! kul tävling du :D

2012-02-07 @ 22:35:16
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/
Postat av: fitte

hörredu Fräädrik jr, jag säger bara 3> men det är bara för att jag inte kan vända på tre:an..

2012-02-08 @ 20:51:01
URL: http://fitte.blogg.se/
Postat av: fitte

var med och tävla då malin! konkurrensen är ju ganska hård som du ser, men putte kan behöva en ny mus när han kommer hem. men bara om han har med ett linne till mig.. :P

2012-02-08 @ 20:53:57
URL: http://fitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0