say cheese with your eyes


för er som följer bloggen med någorlunda bra frekvens vet att jag ville bli hemlig agent efter att ha sett mission impossible.
nu har jag tittat på americas next top model. jag har ändrat mig, jag vill bli fotomodell! kanske inte americas nästa top model då jag bor i sverige. men pryda några omslag skulle ju inte vara helt fel liksom. så jag smygtränar lite i smyg för att i framtiden kunna uppleva den dagen när jag får min första framsida. (inget löp på aftonbladet ala sprängning av de jag tycker är dumma).
jag vet ju att jag har längden för mig, de har sagt på programmet att 176 centilång funkar, visserligen stod jag lite på tå då, så kan det gå. men min viktigaste feature som jag tränar mest på är att le med ögonen. nu efter att ha sovit tio timmar försöker mest få upp ögonen, men det kommer.



ler jag tyra?



va? ler jag med ögonen tyra?



tycket du det? tycker du att mina ögon ler?



jaså inte? de ler inte tillräckligt mycket säger du?



nöjd nu!!? nu ler dem som de aldrig lett förut! och vattnas lite. tror inte jag kan ta tillräckligt med kritik för att bli berömd fotomodell. men det är bara därför, allt annat är bra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, underhållande :D

2012-02-10 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0