dreaming sucks


ibland brukar jag drömma att jag hittar pengar. hela marken framför mig glimmar av hundratals guldtior. har de senaste veckorna fått höra av vänner att de har liknande drömmar. när de säger att de drömt om att de hittar pengar frågar jag alltid vilken valör. varje gång får jag svaret att det är tusenlappar de hittat.

hur gammal är jag i mina drömmar då jag blir överlycklig att hitta några hundra eller kanske tusen kronor i guldtior? är jag 9:o år? varför kan jag inte hitta på nåt bättre att hitta? det hade väl kunnat vara guldklimpar iallafall? nejdå, jag hittar en hög med tior och mina visionärer till vänner blir nästan ekonomiskt oberoende. kul att jag suger på att drömma.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag kan ta tiorna om inte du vill ha dom :D

2012-01-12 @ 21:53:52
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0