nico den gode ängeln? eller satan personifierad?


hej du nicos beskyddare som inte skriver under med namn och alltså inte står för vad du skriver i din kommentar till mitt vackra inlägg "bla bla bla". jag vet inte vem du är eller om du är nico. men jag skall berätta en liten historia om den genomgode och toksnälle nico. vi låg och skedade och jag hade t-shirt på mig, han smekte mina bröst men gnällde. han hittade inte mina bröstvårtor, de är "för små". de känns inte genom en lättare t-shirt. han hävdade med en dåres envishet att man skall kunna känna en mans bröstvårtor genom kläder, annars är man ingen man. så din "genomsnälle" kille anklagar underteckand att vara kvinna. i stålbranchen är det ett enormt påhopp då manligheten är allt man har här. sen visade han sina bröstvårtor stor som ufon och puffy som buffy vampyr slejaren. är det fel på mig bullen? det är inte jag som har skrivit brevet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0