risk taker

skönt att man bränner 6000 kronor på dagen före och nyår. resa utomlands? nej, uppsala. då har jag inte ens betalt mina böter än. och det enda jag gjorde var att sitta i badet trodde jag.



stridsyxan är nergrävd. flåsis och fitteblogg återförenas i en badakt utan ballonger och gula plastankor.

sen när jag var nykter lyckades jag tappa bort plånkan mellan ica, bilen, hem. anledningen till att jag tappade bort den är jag var nykter är för att det är så himla 2011 att tappa bort saker på fyllan. mamma frågade vart jag la den, ja visste jag det så skulle jag gå och hämta den.

berättade på jobbet, de frågade vart jag förvarar plånkan. i bakfickan. men där kunde man inte ha den. då ryker plånkis med en gång, nästan så jeanstyget är i fara också. känner mig väldigt oansvarig som har en del av tröjan på baksida kropp. jag tror alltså inte själv att någon stulit den ur min ficka, den som inte tror mig kan försöka stoppa ner en hand i bakfickan på de byxorna. det är tajt efter all julmat. sprang ju runt med pass och massa pesetas uppstickandes ur bakfickan i thailand utan att bli av med dem. men jag är väl en risktagare tydligen. en risktagare som hatar höjder och annat farligt.

hade 3-500 spänn i kontanter, 600 på solkortet och alla andra jäkla kort, kalle anka club-, kör-, passer-, coop- och det som är jobbigast att fixa nytt, iformkortet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0