ibland är man sin egen sämsta polare

 
om man slår ihop alla cigg jag rökt under mitt liv så får dem nog plats i ett paket. nu under fyra dagar onsdag till lördag har jag rökt ett paket om dagen ungerfär, käkat två till tre hamburgare per dag, sovit sammanslaget 14 timmar och krökat resterande 82 timmar.
 
kommer hem sover i 48 timmar, vaknar i en säng som verkar fått besök av syndafloden, gråter, käkar massa ägg och dricker mjölk (det enda jag har hemma), tycker synd om mig själv, levern lever inte, jag måste stjäla en ny själ.
 
då tyckte tydligen min förr så smarta hjärna att det var idé att köra ett 2timmars gympass, sen dricka en proteindrink för att sedan bege sig ut på en powerwalk model quest alá sagan om ringen. istället för orcher och andra dumingar och svårigheter så gick jag förbi 6stycken pizzerior och förmånga hus som luktade grill, var rätt sugen att grilla huset åt dem som tack för elakheten att grilla just som jag gick förbi, men jag gräta lite och gick bara vidare.
 
nu skall jag äta ägg och dricka mjölk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0