love hurts


åkte till borlänge i hopp om att träffa en glömd kärlek. går in på mq och minns inte riktigt utseendet. frågar i kassan, visst att man kanske har målat upp en drömbild under dessa enochenhalv månad sen vi sågs sist och jag glömde fråga chans.

med lite hjälp hittar vi till slut. storlek 30 och 34 finns kvar. innan cypern var jag 32, nu kanske 31. tar med mig 30:orna och går mot provrummet med hopp om att lyckas klämma i mig de rent ut sagt vackra jeansshortsen. jag ber säljerskan att hon får lova att inte sälja dem till mig och fettet väller över, även om hon vill sälja. hon lovade på hedersord och jag tog steget in i provrummet. shortsen gick inte ens att knäppa. ändå funderade jag att de kanske kunde funka med en lång tröja över. det blev inget.

åkte hem ensam, fast vi var fler i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0