recension av hela jäkla peace and love-programmet.

 
passar på att lyssna in mig på diverse.
 
mumford and sons, det var man tydligen ituttad redan, hjärntvätt. men det kan man stå och vingla till.
 
regina spektor. vad gick fel där då? där kommer fitte ha tröjan på sig, kanske en tjocktröja också.
 
lars winnerbäck. tydligen någonform av sångare med gitarr och depp. det gillar småtjejer. blir nog magtröja, men det är samtidigt som tove styrke. så blir nog topless där istället.
 
bloc party.
 
caligola. coolt namn, men rätt trist. det är typ som att göra en asgrym trailer till en skitfilm. fan nu fick jag puls!!
 
dropkick murphys. hatar dem, går in och lyssnar på deras topp fem och gillar allt. de är ju så töntigt, varför fattar inte öronen det för?
 
edguy. äntligen något lite hårdrocksaktigt. ett plus i kanten att deras superheros finns i en epic version.
 
enter shikari. tio poäng för namnet, lätt bästa namnet. och några sjukt tunga toplesslåtar. bra namn också. och en neroremix.
 
mac miller. eller slim shady. rapp och han är vit. bullenvarning på denna.
 
my morning jacket. ser jag ut att bo i husvagn och ha min syster som fru och syster?
 
the soundtrack of our lives. spelar samtidigt som rihanna, bummer.
 
stephen marley. antar att han är bobs son. reggae känns inte så fräscht. jag blir väl förfull och skaffar dreads.
 
tribute to the band with garth hudson and deadman featuring special guest. slut på tecken innan jag skrivit klart namnet. att döpa ett band till the band är ju rätt skönt gjort. sen har de tydligen en låtskatt, på med piratlappen och lyssna då.
 
turbonegro. bytt sångare. men all my friends are dead, city of satan och you give me worms. får det tungt mot kent dock.
 
veronica maggio. jag kommer, topless och med utsläppt hår. här kan vi bli röjandes!!
 
wolfmother. om vargrobert missar detta blir jag väldigt förvånad.
 
magnus uggla. behöver inte skriva nåt mer än fula gubbar.
 
nasum. kan behövas att någon skriker lite. får inte bli för mycket kärlek och liknande.
 
skrillex. topless, kanske skinless.
 
nero. toktopless.
 
torsdagen utan band var den kallad. då har vi nasum, eldkvarn, hatebreed, mumford and sons, enter shikari, wolfmother, arch enemy och sist veronica maggio. då missas laleh och björnstammen. hinner inte ens drick nåt mellan 16:45 till halv två på natten. har ju förvisso smugglat in halvliterflaskor i strumpor förut, men en hel dunk vette fan. jag vet att det slutar med att man sitter i ett tält och groggar varmt, men det finns ju tydligen musik om man vill iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0