dag fyra: vi är på en båt, vi gillar att ta.


dennis, kan du vara god och städa lite tystare? du väcker de döda. städerskan har slutat besöka oss, men dennis fixar. och här ligger jag med ett frikostigt morgonstånd och vägrar dela med mig. en sann egoist. klockan är väl nio, tio som alla andra morgnar när vi vaknar. det övergår mitt förstånd, men det är ju inte så svårt. inte för att jag har ett litet förstånd.

shufflar ner till supermarketen för en gofrukost, lyxar till det med en heineken och lite kinderägg. passar på att solabada lite när vi ändå är nere vid poolen, tyvärr hade jag riktiga shorts på mig för första gången innan kvällen, men som tur är körde jag inte kommando, fick bli bada i kalsipperna, tur att de inte var vita så de blev genomskinliga iallafall, gillar inte att köra min stripprutin gratis.




efter ett tag kom pappajocke och skyndade på oss, vi skulle ut och båta och ta. då hade vi redan vaskat en biljett. hade inte tid att leta, så jag letade lite och slängde på mig bästa båtoutfiten.
men tydligen var det inte så stressigt då vi skulle på förshots och grejer innan. det var gruppbilder som jag tog kort på och undvek som pesten, konstigt beteende av en linslus kan tyckas.

jag och dennis går sist i gruppen och blir törstiga, stannar på ett supermarket och köper lite förfriskningar till oss och till ulf. där är det en blond böna som tyckte hon kände igen oss, för hon började också stressa på oss. trodde vi var på semester.
kommer fram till båten och får sätta mig på avbytarbänken direkt med en annan kille som inte heller har biljett. dennis och bullen har ju taggat ihopsig och bestämt att det var min biljett som var vaskad. skitsamma tänker jag, jag tar ekan efter så är det lugnt, jag kan ha minst lika kul i den som alla dem kan.
lyckas tillslut nästla mig på båten och vilken båt sen. det gick ju bara så länge vi inte åkte med den. då kunde man chillaxa lite och mingla. men när vi brummade iväg tog det hus igen. än hit och sedan än dit, sen tillbaka och om igen. stackars bartender. det var bara att hoppas att vågen slog åt rätt håll när hon hällde spriten, annars blev det bara cola.



på båten var det som det skall vara på en båt. det hoppades, dracks, slickades, smörades. hörde några rykten om några lättklädda lekar, men då vet jag inte vart jag höll hus. men jag fattar fortfarande inte varför jag hoppar som en tjej när jag hoppar från saker, gör om gör rätt!! 



efter allt båtande måste man ta igen sig med lite balkongfest. och dennis skulle dansa med datorn. men jag vet inte om han bjöd upp på ett felaktigt sätt, för han fick nobben. då tog det hus och datorn vandrar längs de sälla jaktmarkena. rip på den. efter det middag. men jag vet inte vart jag hade lagt mitt bordsskick denna dagen. var tydligen tacobuffe. efter det var det fri bar i två timmar. under den tiden hade jag gått fram till varje tjej på grabbarna och frågat

fitte - är du törstig? vill du ha nåt? *slänger effektfullt på huvudet* jag bjuder!

valfriflicka - men det är ju gratis bar!

fitte - då kan du ta två!!

så himla charmerande kille, ibland undrar jag varför jag inte bara gifter mig med mig själv.

detta funkade ända tills den fria baren var slut och jag var tvungen att öppna pluskan. då började jag med.

fitte - har du halsflus?

vff- nej!

fitte - vill du ha? jag bjuder!



kvällen kunde ha slutat med gyros. den nya kärleken i mitt liv som höll på att ta det samma.



men istället slutade den på det sjukaste av sätt, vågar fan inte berätta det här, då är det illa. kanske tar mig mod någongång i framtiden för att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0