vart är jag och framförallt, vart är jag!!??

 
bjöd grabbarna på grillad lax. inte för att det skulle vara bättre än bakispannkaka med glass, men det var sol, ja du läste rätt, det var sol i sverige. sinnes! då skall det grillas.
 de sticker lite innan sverige matchen, de verkade inte överdrivet sugna att se den. jag var det. vaknade nu, av skriket till två - noll-målet. kände mig bakfull och obekväm i min egen soffa. konstig känsla. hade ju kunnat dricka öl, drack fantomvatten. vart är jag och framförallt, vart är jag påväg?
 
1. jag hatar förmiddagsarbetet, japp fortfarande. det går inte över. kroniskt börjar man misstänka.
 
2. vad är det för fel på sverige? varför vann dem inte mot ukraina för?
 
3. pigg nu, vad skall hittats på? facebookchatterra någon kanske? de borde ha en såndär msnplingochdurrgrej. det blev alldeles tyst, då har jag kommit rätt.
 
tänkte bjuda på en bildkavalkad, men det har ändrat på sidan och jag är inte fjorton och kan lära mig tyvärr. men jag hackar vidare och kanske återkommer. eller klart jag återkommer, får se om  det är med bilder eller svansen mellan benen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0