please forgive me..


det är en sak jag måste erkänna för er läsare. jag har lurat er, ljugit skulle man också kunna säga. eller bara en simpel näsdragning. okej, ljugit. vill inte förminska detta.


jag har inte kunnat göra eller tänkt på nåt annat på hela dagen på grund av ångesten jag kännt. i must come clean.


bilden var inte äkta. den är gimpad. jag förstår att ni tappat förtroendet för fitteblogg, men jag vill återfå det. inte som siba och göra en sång. nu räcker det fan inte att kidnappa fabian igen, nu skall han dö! eller skadas svårt iallafall. så känner jag och då tittar jag nästan aldrig på teve. men när det är reklam som man lär stänga av teven, det räcker liksom inte med att byta kanal, då vet man att fabian förtjänar ett par knäskålar klippta eller värre.


nog om fabbe. jag tror vi kan komma mycket starkare ur detta.





ungimped.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0