snygg röv! ja! han tränar bergis.


jag fattar inte hur killar kan springa runt i tights på gymmet, det är så sjukt. sen tycker jag inte att det passar sig att hålla på att hångla och halvt petta på gymmet heller. dessa två i combo är en hädelse och borde resulteras i stening. kalla mig gammalmodig och jag stenar dig med! bara skoja, kalla mig gammalmodig, men på gymmet kan man väl hålla labbarna på stången. skivstången.

tyckte iochförsig att linne på gymmet på killar var det näst töntigaste som fanns förut, nu rastar jag inget annat plagg på överkroppen. så snart står jag väl där med linne, tights och grovpettar <3:at. undrar vad jag kommer störa mig på då? spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0