75


nu är det färdigbantat. och det enda bantningen har gett mig förutom en kropp att avundas, är ett rejäl godissug. jag har blivit ett snaskmonster, jag trånar efter kladdkaka, äppelpaj, delicatobollar och geisha. helst allt på samma gång i samma trut.

under bilfärden hem från örebro igår snaskade jag i mig snask till ett värde av 38 kronor, snasket kostade 69kr/kg, resan tog 1,8h, du för göra matten, för jag törs inte. hann med en 150grammare med bröd och pommes också, det var ljuvligt, nästan löjligt gott. men jag blir tokig på när de använder bröden som är till 90grammarna också till 150grammarna, halva burgaren hänger utanför som en gammal gubbpung i badhuset.



nu väger man som en större tunnis igen, 75kilo kärlek. gick ner sju kilo. om man räknar från 82. vägde 84, men det var inte på morgonen och tydligen "väldigt fuskigt".

men av bilden att döma måste jag börja köra mer ben. bitches love bone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0