alá fitte


såg någon reklam för avatar på tv, fick ett sjukt sug att se den. har bara sett den en gång och med tiden har jag fått en känsla att den inte var så bra, så jag är väl en av få blurayägare som inte innehar den titeln.

så jag ringer morsan och där hemma finns ett ex som väntar. baxar mig upp på hojen och ut i regnovädret.

eftersom jag arbetat på haglöfs kan man ju tro att skulle slängt på mig ett set regnkläder, men det är jag fortfarande för tuff för. det är väl det ni tänker på när jag svischar förbi i tretti knyck på hojen, blöt som en vattendroppe i ett hav.

"gud vilken cool kille, en riktig rebell som går sin egna blöta väg här i livet."

nog om det. jag korsade avesta på rekord tid, för bb skulle snart börja, sen korsade jag tillbaka lite saktare och bra mycket blötare.

hur filmen var? gjorde en klassisk fitte och somnade efter tjugi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0