jag tänker inte berätta vad jag heter.


varje dag i flera månader har jag gått in på playbutiken och letat och hoppats. och idag helt plötsligt så låg det bara där, rykande färskt och bara väntade på att jag skulle ladda hem det. men jag blev så chockad av att se det och förstod nog inte att det var påriktigt för jag bara surfade vidare ute i cyberspace. efter en kvart eller så, när den mesta chocken lagt sig och jag kom på vad jag faktiskt hade bevittnat gick jag dit igen. inte helt säker på att det var sant det jag sett. men mycket riktigt där låg det. jag slog mitt förnuft till fånga och påbörjade nedladdningen.

det är lika kul som jag minns det. tänk att prova heroin en gång, sen bli satt på en öde ö, helt utan tillgång till det. det är det enda du tänker på när du vaknar, det enda du tänker på när du somnar och det enda du tänker på där emellan. så har det känts. men nu för 19kronor har jag fri tillgång till det.

synd bara att alla hunnit bli så bra på det. eller så har alla dåliga slutat. eller så är det bara jag som är lätt ringrostig. för jag är ju van från wordfeudtiden att bara vinna. tror jag förlorade högst 4:a matcher, kanske färre av alla de hundra man hann med.

skitsamma, slänger bort min dåliga förlorare och bara öser. rumble, det är skiten det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0