tårtan härskar


idag är ännu en dag av stora mått. mycket firande, ballonger och sånadär visslor man blåser i där pappdelen fram vecklas ut och blir jättelång.

först firar jag tusen (1000!!!) olästa mail på nya mejlen. det ger en enorm maktkänsla och jag får lite hybris över att någon person har tagit sig tid att sätta sig bredvid en person vid en dator och sedan dikterat ett helt mail till mig, som jag sedan bara skiter i att läsa. sen kan jag ju känna att det är lite elakt av den personen att antyda att jag skulle behöva en större penis.

den andra saken som jag firar idag är tjugi (20!!!) personer som valt, under helt lagliga former, att följa mig på instagram. då är inte jag en inställsam instagramhora som suger av alla för att de skall följa mig. därav stoltheten. jag hade ett ratio på 3:1 med followers mot following, sen får man ju dåligt samvete om någon vill se mig kissa kors i handfat men jag inte vill titta på deras rosa katter.

men det blev ett rejält magplask av firandet. mitt under tårtskärandet så lägger någon märke till att en i flocken har slutat följa mig, nu var det bara 19 kvar. vem tar sig tid att sluta följa? någon som inte gillar gösser troligtvis..
det andra bakslaget var när jag kom på att jag läste ett av mejlen. nu var det bara 999 olästa.

så jag pausar firandet och hoppas att någon snart börjar följa fitte105 på instagram ocheller skickar ett mejl om japansk nyhetsläsarbukakkes. skynda skynda, tårtan härsknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0