dag ett: jag kan knappt gå, för jag gillar att ta.


hotellet äntrades vid två, det blev rena rama topmodelspring/slagsmål om sängarna. det fanns ju bara tre och vi var ju tre, men så skall det vara. men det slutade ändå demokratiskt med att minstingen lursson fick spjälsängen. man vill ju inte ligga och oroa sig hela natten för att han skall ramla ur. han fick ligga dubbelvikt och det kändes än säkrare. jag och redbullen njöt i dubbelsängen, kanske väntar tillökning efter resan, lursson skall bli storebror. hoppas bara att han inte blir svartis på lillen.

sen tog det inte många sekunder att hitta ner till poolen, man är ju ingen orienterare direkt men man är ju en jäkel på att hitta. bara att följa bacon- och sololjedoften. väl där tog det inte många sekunder innan första göss.. ..keon var i hand. solen stekte genom sololja tät och man bara levde. efter en tids stek och några egenhavda öl och några bjud av erik och jocke, våra första nya vänner på resan. det kan ha vart försäljartaktik och den kan ha funkat. för vi hann inte mycket mer än upp på rummet och pissa alla tre samtidigt, det är logistik det, så hade vi bränt våra första 150 euro. men då var det barcrawl och båttur.


boomboxen är med. lika bra att bli utslängd första natten, så man inte hinner vänja sig med hotellets fina standard och deras population av kackelackor. minns resan i nian när vi bussade till spanien (ja från sverige, inte flygplatsen). vi råkade skjuta en vakt på hotellet med softairgun under ett av krigen. vi blev utslängda men fick komma in och sova i foajen. jag umgick i fel kretsar då på den tiden. nu är det riktiga pistoler och då hade det ju aldrig hänt. redbullen hade vodka att kyssa hans strupe med och boomboxen lät mig väl shuffleas. bästa sättet att lura till sig killar är att spela killmusik.


det var ungefär här dagen började spåra, då var klockan kanske fem. fan att vi väntade så länge! men spelar man tjejmusik då lurar man till sig tjejorna, sen kommer killarna.


efter att ha mätt pungarna, kissat i handfatet och bjurling haft fett i håret blev det middag.



här vänder sig ulf om och säger att vi skall vara tysta. jag känner ha. då lugnade vi oss lite.



efter maten kom trasken hem, eller taxi. har ingen bild på det så jag minns inte. väl hemma fick man ta första oskulden.



dörrarna stod öppna för vi hade glömt hur man stänger dem. folk kom och de var från norrland och groggen shotades och det lyssnades på skrillex.





efter allt mysipysi blev det samling i loungen.



och pappacrew ledde ner oss till grabbarna grus.



kommer in på krogen, tvångshalsar en redbullvodka som smakar så bra.



blir utslängd, landar på axeln. det är inte dåligt det, tänk om jag inte landat alls. redbullen är snäll och tar med min nyanländaröv till ett vattenpipaställe.



jag glömde bort att ölen skulle sväljas och som tack för roberts samaritsskap så hällde jag öl på han. det flög upp två gigantvakter och robert tittade bort för han ville inte se när jag dog. jag lackade och traskade iväg med min ena flipflop. jag gick och gick som straff till alla, typ nu får ni inte se mig, må dåligt era jävlar! klockan var då 22 och 02 kvicknade jag till. var i grannens grannkommun. hela vägen har jag nåt löst minne att jag hoppat ner i diket när bilar åkte förbi, fall någon kom efter, stor risk liksom, snacka om ett enormt ego. men vid två tiden gick jag upp på stora vägen och som av världens största slump gled en taxi förbi. men jag hade inga pengar på mig, men det kunde vi fixa sa han. som tur är hette hotellet barbara, lätt att komma ihåg. vi gick in i rummet och var tvungen att fråga dennis om pengar för jag visste inte var mina var. 20euro gick kalaset på och det känns som en av mina bättre investeringar. la mig på robban i sängen och dog.

dag ett skadelista: sårad axel och ena fotsulan är utsliten.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha detta kan bli rolig läsning;)

2012-05-30 @ 20:01:44
Postat av: Redbullen

Minnenas television

2012-05-30 @ 21:54:08
URL: http://flasgatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0