say cheese

 
för länge sen satt jag hemma hos min flickvän och skulle äta frukost. hon var skolans lucia det året och jag var ingen stor ostätare. jag blandade min oboy mellanstark och tänkte om hon var redo för att se mig för den jag är, en doppare, skall jag våga komma ut här nu naken på morgonen. jag bredde min limpmacka och la på två ostskivor, men det skulle jag inte gjort. då fick jag mig en redig avhyvling av bror hennes. 
 
"man får inte tapetsera med ost"
 
"men vem fan tapetserar med ost? det kommer ju lukta satan om några år. plus att den blir varm, hård, svettig och korvar sig"
 
hehe, ost som korvar sig.
 
nu kanske ni sitter hemma i stugorna (gör man det längre? sitter hemma i stugorna? mer i lägenheter nu? eller hus? på sommarn kanske, men då sitter man i sommarstugorna.) och undrar varför jag berättade detta, det kan jag berätta för er stugsittare, det var för att få ut budskapet att jag haft en tjej förut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0