hård men rättvis

 
var på arbetsintervju igår. försökte förbereda mig så gått det går. antog att de klassiska frågorna skulle komma, så jag tänkte visa att jag har lite humor. för det var två tjejer som intervjuade.
 
säg tre positiva saker om dig själv:
 
1. snygg
 
2. bra i sängen
 
3. tycker om lasagne
 
säg tre negativa saker om dig själv:
på den tänkte jag säga negativa saker som även är positiva. 
 
1. svårt att skilja på mina egna och firmans ägodelar
 
2. spottar inte i glaset

3. står upp för mig själv och tar ingen skit, om så handgemäng krävs. och jag ser ingen skillnand på män, kvinnor och barn i det avseendet. förtjänas en syltis så utdelas en syltis
 
nu ringde dem och ville att jag skulle börja jobba imorgon. kult.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0