sova lär man tydligen göra på jobbet.

 
börjar med två nätter sen ledig fem dagar, det är en mjukstart värdig lågstadiet. skönt. första natten avklarad, när jag kom hem sex på morgonen kom jag på att hela tvättsutgan var fylld med kläder. mina kläder givetvis. kan säga att de kläderna inte blev vikta varken så fint eller mycket.
 
kommer upp, borstar tänderna och dör i sängen. då börjar det hamras i trappen, somnar om, hammer och vaknar, somnar om osv. sen runt tio snåret började det borras hos grannen, i rummet vars vägg mitt sovrum delar. slirar upp, välter ett par ljusstakar och hittar ett par för vaxade hörselpluppar som åker i, och tre kuddar på huvudet så börjar vi närma oss tystnad. 
 
det är telia som valt att sätta in fiber i vårt hus just dessa dagarna. inte de månaderna jag vart arbetslös, eller på de fem dagarna jag snart är ledig. de lyckades pricka in just de två förmiddagarna jag verkligen skulle behöva sova. för imorgon skall de in hos mig och bråka på mig snabbare internet. men det är det värt, för jäklar vad snabbt jag skall surfa på aftonbladet.se och titta på söta katter.
 
gymmet var starkt iallafall, så inte bara gnäll idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0