confused


vi är nyss hemkomna från coop, alx blev sur för att jag undrade varför hon inte lägger avokadosarna i de små genomskinliga påsarna, som man gör med all annan frukt. finns det någon orsak till varför "ingen"  lägger avokado i de små genomskinliga påsarna? utan att man sprider avokadosarna i coopkassen vind för våg. jag tycker att de borde vara lättare att hålla reda på dem i en lite påse. eller rutnarna dem? får de klaustrofobi och känner sig instängda? potatisarna fixar det, även citroner, äpplen, apelsin och banan. vad är det som gör avokadosarna så speciella att dem inte klara av att vara i en liten påse och är värda att få ett utbrott för? jag frågade om det fanns några orsaker. svaret var..

alx - alla gör så!!

gör alla så? jag är ingen van avokado handlare. så jag frågar er.

ps. jag ser tystnad som att ni lägger dem i små påsar! om ni inte svarar annat.


Kommentarer
Postat av: Marju

påse va.

2010-01-05 @ 16:24:39
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0