Cannibal Women in the Avocado Jungle of Death


fhanny och alexander höll jag på att skriva, jag menar givetvis alexandra. hihi. de är ena riktiga monster. ena riktiga avocadomonster, eller snarare avocadoätande monster. de äter den där gröna smeten som de tror att det skulle vara det sista de får äta. skulle de någongång göra något riktigt dumt och hamna i finkan och få sitta i elektriska stolen skulle deras sista middag vara, avocadosmet. de skulle äta så mycket så de drunkade inifrån. sen skulle de göra långnäsa uppifrån himlen där de sitter på sina moln, åt fängelsechefen.

skulle vilja göra som alexandra gör ibland, okey då, ganska ofta. lägga upp en bild på maten vi åt. det var kyckling, bakpotatis och avocadosmet. men när jag böjer mig ner för att ta upp kameran hör jag nått prassla till. när jag kommit upp och skall fota så är det bara kyckling och potatis kvar, och två monster med gröna leenden.

jag kom och tänka på en klassisk cannibal-rulle när jag tänker på det. Cannibal Women in the Avocado Jungle of Death. ja, den heter så på riktigt och ja, jag har sett den. bjuder på en bild som lite bevis.






Kommentarer
Postat av: Avocadomonster A

mästerligt mitt hjärta, mästerligt. en rättvis skildring, om jag får säga det. och det får jag ju! <3

ÄLLSSKEER DEEJJ.

2009-07-01 @ 22:53:06
URL: http://xcarmen.blogg.se/
Postat av: avocadomonster B

Du är sjuk fitte.

din hjärna är lika grön som smeten vi så innerligt äslkar. det måste den vara..

<3

2009-07-08 @ 13:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0