downloading madness

london, helvetet på jorden, landifierat!! jag förstår jack the ripper, att han gick bärsärk där!!

folk här, har en fasad av snällhet, men innerst inne lurar en sadistisk turistplågare inom varenda londonbo. när man frågar om vägen är det mate och cheers till förbannelse, och det enbart för att vagga in mig i en falsktrygghet och få tillit till dem. sen utan att blinka skickar de iväg oss åt helt fel håll med 20 ton packning på ryggen...

klicka här för att läsa hela historien på min resdagbok. snaskiga bilder utlovas!
 








Kommentarer
Postat av: TRÖTTASTE sambon

snälla snälla älskling, nu måste du vara snäll mot mig när jag kommer hem. jag har haft världens sämsta dag på jobbet! VI SES VID 19. ÄLSKAR DIG.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0