london calling

jag tyckte alx kunde ha lagat mat till mig nu när jag kom hem (hon glömde ta med matlåda, så jag fick nöja mig med hårtbröd som mat på jobbet) men hon var för stressad sa hon. hon skulle ner och sola. hon prioriterar sin hudfärg för mig. liksom vafan, vi ska till england, där de är några nyanser brunare än genomskinlig. hon kommer vara som en neger där.

och syrran klippte mig igår. det blev jävligt bra tycker jag, men man kan dra vissa paralleller till en förvuxen hitlerjugendmedlem. kan se lustigt ut när vi går hand i hand, nazisten och blatten. men festivaler förenar och bygger nya broar och band.



lika som bär?





                     fitte?                                                        ung och söt nazist?



vi åker om en timme och tjugo minuter, dags att packa!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0