spontaneousfooldrunkennesses

fan va jag hatar fhanny, fhanny är alexandras syster. hon fyllde 20 år igår. det rimmar. när vi var och grattade henne märkte vi att hon hade en lägenhet. och där tog det slut. okey hon hade fått dit en soffa och en tv nu i alla fall. men de stod och bakade hon och killen/ickekillen, men de behövde saker.
 de slutade med att jag skjutsade alx på hennes kärringhonda som vi förövrigt höll på att öppna i 5minuter, sen ringde vi skamset och frågade

- hur fan får man upp dit låshelvetet???

- börja med att gå till rätt cykel!!

det var fhannys svar, subba!! så överlägset, vilken jävla övetsittarattityd.

men vi kom ner till coop, tog det fhanny behövde till sitt fortsatta bak. sen vid kassa när alx skulle betala kom den lite halv klassiska

- jag har glömt kortet hemma.

det slutade med att jag betalade och sa att du får bjuda mig på middag. det gjorde hon min käresta, det gjorde hon så inåthelvete!! jag skulle ju inte supa, och nu vaknar man med världens ryck och slänger sig på mobben för att kolla tiden, och se hur mycket jag hade försovit mig. klockan var lördag och det betyder ledig på fittespråk.

fyfan va bakis jag är,  hatar dig fhanny, hatar dig för du fixar spontana tokfyller, som jag inte ska ha. men nu går jag och lägger mig igen, kanske i solen på gården.

kom och titta vettja, syns på mattsbogatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0