julklapp



så, nu var första julklappen avklarad. det gäller att vara ute i god tid för det första, och för det andra att dra sitt strå till stacken, för att få skutan världen på fötter igen efter finanskrisen.

de två senaste jularna har mor min fått vackra bilder på mig och kända profiler som tex nordman och jan johansen. ni får lova att inte skvallra till mamma vad hon ska få, så ska jag berätta. under senaste västeråstrippen träffade vi promoe och tog en fin bild. gud vad glad mamma skall bli, kan knappt hålla mig ända till julafton med att berätta.

hennes högsta önska vore nog en bild på mig och peter jöback, men får hon den då blir hon ju inte glad för de andra bilderna hon kommer få efter den, så vi får se om jag törs ge henne en sådan bild en vacker julafton om några år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0