ny cam

köpte en ny cam, en olympus 1030. den är vattentät, fixar fall från två meter och tryck på 100kg så adam alsing sätt dig inte på den, snälla!! den klara -10 grader celsius och det bästa är att det går att ta fotografier med den också, ja hör å häpna. kanske skulle ha sagt åt dig att sätta dig först innan jag kom med den nyheten. så du inte föll och bröt lårbenshalsen tänkte jag.

haha förlåt för det sista. nu lät jag som din mamma när du berättar om din nya telefon, att det går och skicka sådana
där sms ohhhh och det går att ta kort ahhhh och att det finns en kalkylator åhhhhh, coolt säger hon
och försöker låta hipp. men pappa säger, vad ska du med allt det till? du ska ju ända bara ringa med den, och han tar upp sin gamla tegelsten som knappt får kallas för en mobil telefon (har gjort särskrivningen med flit för att få fram en poäng).

imorgon ska jag förklara varför jag köper en kamera som är skottsäker, precis som gamla käringar. det säger gubbarna på jobbet i alla fall om de kvinnor som kommit i klimakteriet och inte kan bli gravida längre. då är de skottsäkra och då får man sulla så mycket man vill. plus att man slipper dra ut den när det är som skönast. behöver jag säga att jag jobbar på bruket?



Kommentarer
Postat av: Lina

nejdå, det har vi förståt för lääänge sen ;)

2009-05-27 @ 09:55:20
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0