postman

jag är som ett litet barn på julafton när jag har beställt grejer på internet. så fort jag klickat iväg beställningen vill jag ha paketet hemma i min hand. men om vi dra en liten paralell med det redan inkörda jul-temat, så skulle man kunna säga att posten är lite som disneydravlet på tvn innan klappöppningen, som mor tvingar mig att se varje varje år. men nu har man ju blivit så gammal att man får en liten go virre till, eller god är den ju inte förrän man har tillsatt lite julmust. men i alla fall, båda är så seeeeega. jag har helt seriöst varit med om sirap som är mindre segt än posten.

men jag har ett förslag som får alla att bli nöjda.
posten är ju en relativt vital del av vårat samhälle, så sätt alla arbetslösa socialbidragstagandemonster på att jobba helger och röda dagar så jag får min post någongång. se, en sten, två fåglar *SMACK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0