type 'til you die

äntligen känns det som man kan möta xcarmen, avesta bloggdrottning Nr.1 på ett djupare plan. innan var jag bara en kille med en bloggande tjej, men nu känns det som vi är ett bloggande par.
visst jag är ju bara en bloggande groda än, men man hoppas ju på att en vacker dag så kommer jag få kyssen som gör mig till en bloggande prins. tänk vad mysigt vi ska ha, romantiska middagar där hon ligger i sängen och äter pizza, och jag sitter vid skrivbordet och äter en kebabtallrik. vi bloggar med varandra och hela världen.
vi kan bjuda över par på parmiddag. men på den fina inbjuda vi skickade ut står det i det finstilt; med tag av egen laptop eller kanske telefon med wapfunktion. men då kommer du blir häcklad hela middagen (bara en lite förvarning). möjligheterna är oändliga. det känns som hela världen öppnade upp sig, att inget är omöjligt nu när jag, fitte har en egen blogg.
visst kan man ju se lite problem med det på sikt, att när jag har tretusen fler läsare än min lika bra hälft, så kanske känslorna börjar svalla. men det får vi ta då. nu ska jag blogga tills fingrana börjar blöda.

note to self: köpa ett sådant där vattentätt tangentbord.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

om jag inte visste bättre skulle jag tro att du gör narr utav mig. som tur är älskar jag dig ändå! :)

2009-05-23 @ 13:09:34
URL: http://xcarmen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, FittÄÄÄ.. Välkommen till bloggvärlden. Fan vad sjukt.. Men det här ska bli kul :)

2009-05-23 @ 15:52:58
URL: http://iliveinacake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0