think about the children in africa..


nu kom virvelvinden hem från jobbet. hon skriker

- flytta på dig!

kollar i påsen hon har med sig från sitt jobb. chipsochdipp är det.

hon berättar att det var någon slyna som hade vart upp och köpt chipsochdipp och sedan sagt att hon skulle hem och chipsochdippa. jag sa att om jag vart kassabiträde hade jag nog inte skulle sålt det åt henne. alx hakar på och säger att man kan skylla på att personer är för fulla, men det är nog bara folköl det går att göra med. jag kontrar med att man kan säga att hon var för ful kanske? ässh nu ska jag slutra trötthets pladdra. det är enbart för denna fina bild jag gör ett inlägg.

japp, klockan är halv ett och hon vräker i sig chipsochdipp, det sköljs ner med en god bubblande fanta.

jag håller på och göder henne till jul (eller hon gör det så bra själv, den självgödande gri.en). då skall hon ligga på middagsbordet med ett äpple i munnen, haha, nej jag bara skoja. hon skall givetvis ha ett ny dippatchips i munnen.

 

jaja, jag erkänner. jag försöker göra henne så stor så ingen i stockholm vill ta i henne, inte ens med tång.




Kommentarer
Postat av: Trixie

naaw

2009-09-21 @ 13:49:55
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0